Saturday, May 14, 2011

memerlukan pendapat u oll's :)

1stly, jus wanna tell yah . now aku dah b'tudung 
ALHAMDULILLAH =D
mybe 'seru' dah menjengukku . huhuhu
berkat doa family aku juga
Hopely, aku akan kekal b'tudung 
and akan berubah ke arah kebaikan :)
~amin~


2ndly, aku nak share something ngan u oll's
Kenapa bila seseorg yang pernah melakukan kejahatan
ingin berubah ke arah kebaikan sering diperlekehkan ?
sering ditertawakan ? kenapa ?
SALAH ke wahai para sahabat ?
aku rasa tak salah pon . 2 hak masing masing
sepatutnya we must support them rite ?

3rdly, kepada sesetengah kaum ADAM&HAWA
sememangnya setiap manusi tak kan lari dari melakukan
 kesilapan dan kejahatan
& we kno, nobody's perfect
But, kenapa bila kita melakukan sesuatu
kita mesti menunjuk nunjuk ?
contohnya :
mengambil gambar semasa meneguk arak
YA, kita tau kita jahat 
tapi jangan lah terlalu bangga dengan life anda
tau pon anda marah bila orang kata anda nie jahat+teruk
BUT, anda yg buat orang cakap macam tu kan ?


HUMM . para para sahabat sekalian
aku cakap macam nie bukan kononnya aku ni baik sangat 
aku pon macam korg
sering melakukan kejahatan . banyak keburukan dalam diri aku
aku cuma nak korg tau
kita tak suka bila org mengata pasal kita kan
jadi jgn lah buat org mengata pasal kita
biar kejahatan tu kita sahaja yang tahu




END